Faktor Kekalahan ke Atas Hull City


Aku kecewa sangat semalam. Tidur lagi best. Dari awal perlawanan lagi aku tengok gooners mcm penat je. Padahal game lepas barisan simpanan diturunkan. Antara faktor yang aku rasa:

1. Terasa diri star sbb dah menang besar ke atas kelab bawahan Sheffield Utd kat rumah sendiri. (terasa kebal kalau main kat home)

2. Nasib memang tak menyebelahi gooners lah. Dah byk peluang persie cipta tapi tu la, tak masuk nak buat mcm mana.

3. Walcott dikeluarkan digantikan dgn vela. Sepatutnya vela tukar dgn adebayor sbb dah byk peluang adebayoir lepaskan. Walcott boleh buat hantaran kpd vela. Dorang kan masing-masing pantas. So mampu kasi lawan tekanan.

4. Sagna yang leka untuk mark cousin (kasim) menyebabkan tandukannya berjaya membolosi gawang gooners!

5. Stadium yang sunyi. Penyokong gooners tak memberi sokongan sepenuhnya pada 1st half. Aku tgk gooners main pun kurang bersemangat. Tak sama mcm Man Utd main menentang Bolton semalam. Man Utd memang semangat giler semalam. Asyik attack je. Aku harap gooners pun ada semangat mcm tu lepas ni.

GudLucK!!



1 comment:

Zack Png said...

taw x per..man u mmg semangat pon..hahahaha

Post a Comment

ADVERTISING / IKLAN


Copyright © 2008 teamP4U.blogspot.com-teamP4U