My Profile

Nama: Ahwazi bin Mustafa
Umur: 17 tahun (29.09.2008)
Sekolah: SMK Sultan Sulaiman
Tinggal: Kuala Terengganu, Terengganu
Hobi: Surf internet, main video game, futsal

Tujuan: Aku sebenarnya saja je buat blog. Boleh aku hilangkan boring kat blog ni sambil kongsi-kongsikan cerita. Di samping tu jugak aku boleh belajar bagaimana buat blog. Aku bukan pandai sangat pun pasal blog ni. So belajar dari pengalaman.

Bisnes: Aku join bisnes MyMode sebab aku memang suka cari duit dengan usaha sendiri. Tiap-tiap minggu aku dapat bonus. Best giler tu..

Arsenal: Arsenal ni sebuah kelab bola sepak yang aku cintai. Aku suka sebab corak permainan memang cun! Walaupun pemain-pemain dorang muda, aku bangga dan kagum dengan bakat yang mereka ada.

Pesanan penaja: Berusahalah secara luar biasa kalau nak capai sesuatu yang amat membanggakan orang lain atau pun diri sendiri. Yang penting capai kemahuan diri kita. Baru la happy hidup ni!!

From: ahwazi

No comments:

Post a Comment

ADVERTISING / IKLAN


Copyright © 2008 teamP4U.blogspot.com-teamP4U