MyMode Bisnes Internet Terunggul

Tahukah handphone anda merupakan satu asset, bukannya liabiliti!
Mahukah anda menjana wang anda melalui handphone?
Bagaimana saya menjana wang saya melalui handphone??

Dengan menyertai MyMode, anda boleh menjadi seperti saya. Join group saya hanya RM60 (promosi; biasa RM65).

Maklumat lanjut tentang MyMode - Prepaid4u

1. Kenapa Perlu Pilih MyMode?
2. Gambaran Ringkas MyMode.
3. Reward Statement.
4. Dari Segi Halal dan Haram.


Merujuk kepada statistik yang dikeluarkan oleh Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia, pada suku ke-3 bagi tahun 2007, terdapat lebih dari 22 juta pengguna talian mudah alih dan 83% daripadanya adalah pengguna prabayar (prepaid).

Di akui perniagaan telekomunikasi kini menjadi perniagaan yang sangat menguntungkan. Anda pasti banyak melihat rancangan-rancangan yang menggunakan sistem Undian SMS, langganan SMS (contoh: type CINTA dan hantar ker bla.. bla.. bla... untuk mendapat tips-tips bercinta) dan berbagai lagi. Dan selama ini, kita hanya menjadi pengguna yang dimanipulasikan oleh syarikat-syarikat besar untuk mengaut keuntungan jutaan ringgit. Kenapa tidak kita sama-sama memperoleh manfaat dari senario ini?

14.6 BILLION SMS PADA SUKU KE-3 2007

Lebih dari 7.4 bilion SMS telah dihantar dalam tempoh suku pertama tahun 2006, dan angka ini melonjak kepada 14.6 billion SMS pada suku ketiga tahun 2007 bukan sahaja untuk urusan pribadi tetapi turut melibatkan transaksi perniagaan.

Menyedari hakikat tersebut, Asia Mobile Commerce Privilege (M) Sdn Bhd telah bertindak lebih awal melahirkan portal M-Commerce MyMode bagi membantu para pengguna mobile phone seluruh Malaysia menjana keuntungan menerusi telefon bimbit mereka sendiri di awal tahun 2004 lagi.

Rujukan: MCMC - Communications and Multimedia: Selected Facts and Figures, Q3 2007

Tidak dinafikan produk prabayar adalah merupakan antara produk yang agak kecil margin keuntungannya.

Tapi kenapa semakin hari semakin banyak kedai yang memilih perniagaan ini? Kerana permintaan! Ini adalah produk yang paling stabil permintaannya dan tidak akan putus.

Asal saja jika kita mampu membuat volume jualan yang besar, maka sudah pasti keuntungan juga besar.

Ini yang sebenarnya saya ingin kongsikan dengan anda.

Saya beri sedikit gambaran. Bagaimana keadaannya jika selama ini anda membeli topup prabayar dari kedai, kini anda membeli dari 'kedai' anda sendiri. Bagaimana jika anda mempunyai berpuluh-puluh atau beratus-ratus cawangan 'kedai' yang di jalankan oleh adik-beradik anda, sanak saudara dan rakan-rakan lain. Bagaimana pula jika dibawah setiap cawangan 'kedai' anda terdapat berpuluh lagi 'stall/gerai' kecil bagi setiap satunya. Dapat bayangkan berapa total jualan dan keuntungan syarikat anda pada ketika itu?

APA ITU MYMODE?



Syarikat yang memegang lesen kelas pemberi perkhidmatan aplikasi ini [ASP (C)] telah pun diiktiraf sumbangan dan kejayaannya. Penerima "The 4th Asia Pacific / Malaysia e-Entrepreneur Excellence Awards 2005" dan "The 4th Asia Pacific International Honesty Enterprise - Keris Award 2005" sudah cukup membuktikan kemantapan syarikat dan kebolehan bisnes ini bergerak maju ke hadapan.

PERNIAGAAN YANG SAH DI SISI UNDANG-UNDANG
MyMode BUKAN skim cepat kaya, piramid, money games, saham internet atau derma. MyMode merupakan program berkonsep M-Commerce yang menjual produk-produk keperluan kepada 18 juta rakyat Malaysia masa kini, iaitu PREPAID HANDPHONE. Agen MyMode menyediakan dan menjual produk-produk hebat CELCOM, MAXIS, serta iTALK, TM Net, IDD, Jaring dan lain-lain lagi 24 jam sehari dimana-mana sahaja mereka berada melalui kecanggihan teknologi SMS.

LATAR BELAKANG SYARIKAT YANG KUKUH
MyMode Jenama produk kepada Syarikat Asia Mobile Commerce Privilege (M) Sdn Bhd (618758-H) yang berdaftar secara sah dan halal di Malaysia. MyMode juga telah didaftarkan sebagai Pemegang Lesen Kelas Pemberi Perkhidmatan Aplikasi [ASP(C)]. Syarikat yang berdiri teguh ini diterajui oleh Datin Fara H. Dalela, sebagai pengerusinya. (Rujuk di sini).

PRESTASI CEMERLANG
MyMode satu-satunya syarikat prepaid yang berjaya menjalinkan kerjasama erat dengan salah sebuah bank yang terbesar di Malaysia. Sekarang urusan memasukkan modal ke akaun MyMode anda menjadi lebih mudah. (Rujuk di sini.)

SATU-SATUNYA PROGRAM PREPAID MENYEDIAKAN PROGRAM KEBAJIKAN!
MyMode sentiasa menitik beratkan kebajikan ahlinya. Bukan itu sahaja, waris ahli juga dijaga. Dengan program MCCP (MyMode Community Care Programme), sekiranya ahli yang menyertai meninggal dunia, waris terdekat akan menerima sumbangan dari dana khas yang dikumpulkan. Semoga dapat meringankan beban tanggungan para ahli.

BANTUAN DAN SOKONGAN CEKAP PIHAK PENGURUSAN MYMODE!
Dengan pejabat baru serba lengkap di C1-1, Dataran Palma Ampang, Jalan Selaman 1, 68000 Ampang, Selangor Darul Ehsan, Malaysia, segala pertanyaan dan masalah anda akan dilayan dengan mesra. Cubalah call HQ MyMode 03-42702703 dan dapatkan layanan profesional syarikat.

PENDAPATAN YANG LUMAYAN
Menyertai perniagaan MyMode tidak memerlukan modal permulaan yang besar. Anda boleh mula menjadi agen MyMode dengan bayaran penyertaan serendah RM65 sahaja. Nilai ini adalah amat kecil jika dibanding potensi keutungan yang bakal anda perolehi. Benar! dengan MyMode, anda mampu mencapai keuntungan sehingga lima angka.

LEBIH DARI 255,000 ORANG TELAH MENYERTAI KAMI!!

Sehingga kini MyMode telah mempunyai lebih daripada 255,000 orang agent di seluruh Malaysia. Jumlah ini mungkin nampak besar, tetapi sebenarnya hanya 1.4% dari jumlah pengguna prepaid seluruh Malaysia. Dengan purata penambahan 1,000,000 pengguna prepaid setiap tahun, potensi perniagaan ini amat besar untuk diceburi.

Sekiranya anda berminat dan ingin tahu cara-caranya bagaimana kini saya berjaya menjadikan antara sumber pendapatan utama saya bagi menampung perbelanjaan kehidupan, saya akan ajarkan step by step.

1) Mula-mula daftar dulu sebagai Free Member di web promosi replika saya di sini: http://prepaid4u.net/?id=wazitopup (anda juga akan mendapat website yang sama seperti saya ini setelah mendaftar sebagai agent. jadi sangat mudah untuk melakukan promosi)

2) Selepas itu, anda boleh log-in dengan menggunakan UserID dan password anda yang anda daftarkan tadi bagi memasuki ruang ahli di web Prepaid4u. Di dalam itu anda boleh melihat sendiri sistem yang dibangunkan dan meninjau Marketing Plan yang telah dirangka oleh pihak syarikat untuk perniagaan ini.

3) Sekiranya anda berpuas hati dan bersetuju untuk menjadi Agent MyMode bagi menjalankan bisnes ini, selepas login tadi, anda boleh klick menu 'UPGRADE VIP' bagi menunjukkan cara-cara pembayaran yuran keahlian seumur hidup untuk menjadi agent sebanyak RM65 sahaja. (RM11 akan dimasukan semula ke dalam akaun MyMode anda secara automatik untuk modal permulaan)

4) Setelah keahlian anda diaktifkan dan anda menerima no PIN, anda boleh memuat turun (download) Buku Guideline Lengkap bagi menjalankan berniagaan ini.

DAFTAR AHLI SEKARANG

Selamat melangkah ke alam usahawan. Sebarang kemushkilan jangan segan-segan tanya saya.



Yang benar,


Nama:
AHWAZI BIN MUSTAFA
Email: ahwazi_mymode@yahoo.com
No HP: 0179696017 / 019-9788351
Web: http://prepaid4u.net/?id=wazitopup

"Kebanyakan orang kaya di dunia ini bukanlah kerana mereka mempunyai pendidikan tinggi tetapi kerana mereka bijak merebut peluang. Mereka bukannya manusia luar biasa! Mereka cuma lebih dahulu merebut peluang dari kita.. menjadi kaya adalah hak semulajadi semua insan dan anda cuma perlu tahu bagaimana untuk menuntutnya.. "

No comments:

Post a Comment

ADVERTISING / IKLAN


Copyright © 2008 teamP4U.blogspot.com-teamP4U